Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů

Nevybrali jste si správně? Spletli jste se v objednávce? S námi se výběru zboží bát nemusíte. Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu je u nás možné do 14 dnů.

Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?

Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu info@jmbonline.cz nebo na tel. čísle +420 739 237 173. Doporučujeme použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.

Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu JMBONLINE, spol. s r. o., (budova WERA-vchod zezadu), Petrovianska 234, 080 01 Prešov-Haniska II, Slovenská republika. Pokud jste v souvislostí s uzavřením smlouvy od nás obdrželi zboží navíc zdarma (“dárek”) je potřebné vrátit i tento dárek.

Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhrada nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili. Výjimkou je zboží, které:

  1. Bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků (např. obal s gravírováním);
  2. Vrácení není možné z hygienických důvodů. Jedná se o zboží v uzavřeném obalu v případě, že tento obal byl narušen.

V případě, že si necháte zabalit zboží jako dárek či ekologicky, není také možné odstoupit od smlouvy o službě dárkového nebo ekologického balení, jakmile je zboží již zabaleno a služba tím pádem poskytnuta. Upozorňujeme, že zboží pro Vás balíme bezodkladně po učinění objednávky.

Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Reklamujte zboží online během pár minut

I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Jak mám reklamovat při zjištění poškození obalu dopravcem?

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, kupující zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Kupující má právo viditelně poškozenou zásilku nepřevzít. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce.

Jak mám reklamovat při zjištění poškození zásilky po vybalení?

Ačkoliv krabice nejeví vizuálně poškození, tak zboží může být poškozeno. Doporučujeme zboží zkontrolovat a v případě, že rozhodnete zboží reklamovat, odfoťte zásilku (adresní štítek zásilky, vnější a vnitřní balení, detail poškození zboží) a fotografie poštete do 24 hodin od převzetí zásilky na e-mail: info@jmbonline.cz společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde.

V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

Následně zašlete zboží na adresu JMBONLINE, spol. s r. o., (budova WERA-vchod zezadu), Petrovianska 234, 080 01 Prešov-Haniska II, Slovenská republika.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Je možné, že Vás pro urychlení řešení budeme kontaktovat také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kdy můžu reklamovat?

Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží, koněčný vzhled nebo barva se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Jaká práva mám při reklamaci?

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky.

Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu info@jmbonline.cz nebo na tel. čísle +420 739 237 173.